21.08.2019 | 17:22

У Київському міському центрі зайнятості триває цикл тренінгів для співробітників районних філій КМЦЗ, об’єднаних загальною темою «Позитивні комунікації». Тренінги проводять співробітники комунального некомерційного підприємства «Освітня агенція Києва», соціальний проект «Освітній хаб міста Києва», з яким столична служба зайнятості уклала меморандум про співпрацю.

Тренінги проходять одночасно на двох майданчиках. На тренінгу, організованому на базі Київського міського центру зайнятості, присутні фахівці відділів профорієнтації, по роботі з роботодавцями та соціальних послуг Голосіївської, Святошинської, Солом’янської, Шевченківської та Печерської філій КМЦЗ. Водночас, тренінг з такою назвою проводиться в Деснянській районній філії КМЦЗ – для працівників відповідних відділів Деснянської, Дніпровської, Дарницької, Оболонської та Подільської філій.

Тема комунікації для працівників служби зайнятості має особливе значення. Щодня їм доводиться мати справу із нестандартними ситуаціями, спілкуватися з особами, які перебувають у стресовому стані. Тож, йдеться не тільки про те, як підвищити рівень комунікації з клієнтами загалом, а й, що не менш важливо, запобігти емоційному та професійному «вигорянню» самих працівників.  

На тренінгах розглядаються актуальні питання, моделюються ситуації, з якими фахівці служби зайнятості зіштовхуються у своїй роботі. Які існують комунікативні бар’єри? Щирість, агресія, інтерес – чим можна на це впливати? Як слід ставити запитання? Як чітко і зрозуміло доносити свої думки до співрозмовника?

Учасники навчання переконані: такі тренінги цікаві і корисні, адже отримані на них навики можна успішно використовувати на практиці у повсякденній роботі.