21.11.2019 | 15:58

Етика, етикет, ефективне спілкування. Що означають ці поняття для бібліотекаря? Як він повинен себе вести, щоб бути етичним у щоденній роботі? Про це та багато іншого дізналися співробітники Молодіжної бібліотеки «Молода гвардія» на психологічному семінарі - тренінгу «Техніка ефективного спілкування», проведеному Київським міським центром зайнятості.

Бібліотекар – це не просто професіонал, а людина, яка дотримується етики, володіє навиками спілкування. Під час зустрічі були розкриті поняття Soft Skills – вміння переконувати, знаходити підхід до людей в команді та Наrd Skills – технічні навички, пов’язані з професійною діяльністю.

Також на практиці спробували зробити кілька «кроків» впевненої поведінки в складній ситуації при роботі з «важкими» читачами. Спікери розповіли про мовний етикет та правила мовної поведінки.