21.07.2021 | 10:40

Фахівці з профорієнтації Київського міського центру зайнятості допомагають нашим соціальним партнерам подолати синдром емоційного вигорання. Упродовж липня було проведено спеціальний тренінг «Ефективне спілкування з клієнтом» для фахівців Головного управління Пенсійного фонду України  в місті Києві.

Програма тренінгу передбачала тестування учасників з приводу їх навичок комунікацій з відвідувачами, ознайомлення з особливостями спілкування з окремими категоріями, формування запобіжників професійного вигоряння. Під час тренінгу учасники мали можливість активного включення в діалог з ведучими, висловлювання власної думки та обміну досвідом, використання онлайн-каналів навчання.

Провели його кваліфіковані тренери відділу профорієнтації Київського міського центру зайнятості: Інна М'якота, Оксана Шубіна, Тамара Назарок.

Бажаємо учасникам тренінгу якісного обслуговування, а відвідувачам – коректного ставлення до фахівців, які працюють для вас!