26.10.2020 | 10:48

Начальник відділу Є.Шкіндер

Державна служба зайнятості у своїй роботі завжди приділяє велике значення ефективному спілкуванню з клієнтами. Тому, для покращення якості обслуговування клієнтів служби зайнятості, 23 жовтня 2020 року в Солом’янській районній філії Київського міського центру зайнятості, відділом профорієнтації, було проведено тренінг «Ефективне спілкування з клієнтами» для кар’єрних радників. Начальник відділу Євгенія Шкіндер проінформувала кар'єрних радників, що таке комунікація і як правильно її будувати, навчилися гнучкості в налагодженні першого контакту з клієнтом.                                                                                                                        Фахівці Солом’янської районної філії отримали для використання в роботі ефективні інструменти побудови першої співбесіді з клієнтами.


Кар'єрні радники виконують практичне завдання