07.02.2019 | 11:17

З проявами булінгу в Україні стикаються 8 із 10 дітей. Такі дані оприлюднили в Українському інституті дослідження екстремізму. Таке явище, як шкільне цькування однолітків, поширюється по всьому світу, бо насильницька модель поведінки стає дедалі популярнішою.
Тому фахівці Солом’янської районної філії КМЦЗ разом з постійними партнерами, а саме з Четвертим Київським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги 05 лютого 2019 року у середній загальноосвітній школі №74 м. Києва провели інформаційний захід: «STOP Булінг».
Школярі в ігровій формі дізналися як протидіяти булінгу, чому не варто залишатись осторонь проблем, як допомогти тим, хто став жертвою булінгу та як уникнути конфліктних ситуацій в класі. Крім цього, учні дізналися й про міжнародні та національні законодавчі акти, які захищають дітей від цькування, міжнародний досвід боротьби з булінгом та протидії йому, кримінальну та адміністративну відповідальність.
Спеціаліст з профорієнтації проінформувала учнів про основи вибору професії, зокрема про престиж робітничих професій, а також про їх актуальність на сучасному ринку праці, про переваги подальшого працевлаштування за ними. У ході розмови зі школярами було наголошено, що при виборі майбутньої професії потрібно звертати увагу на поради вчителів, батьків, однак остаточне рішення слід приймати, виходячи із власних інтересів. Для самостійного і свідомого вибору професії необхідні знання, уявлення про те, яких особистісних рис, здібностей вимагає та чи інша професія, які шляхи вони забезпечують людині для професійної кар'єри, і чи є попит на таких спеціалістів на ринку праці. В цьому питанні допомагає формула вибору професії «ХОЧУ-МОЖУ-ТРЕБА», тобто ХОЧУ – інтереси та схильності до певної діяльності, МОЖУ – здібності людини (фізичні, розумові) та ТРЕБА – потреба ринку праці регіону в конкретній професії.
Велику увагу школярів фахівець звернув, що Державна служба зайнятості на сьогодні надає унікальну можливість оцінити свої сильні сторони за допомогою консультаційної мережі «МОЯ ПРОФЕСІЯ» яка включає тестування за такими методиками: «Професійна мотивація – глибинні професійні інтереси та цінності», «Психологічні властивості особистості – психологічні схильності, схильність до певних видів професійної діяльності» та «Структура інтелекту – рівень інтелекту і специфіка структури здібностей», що також може допомогти при виборі майбутнього фаху.