28.10.2022 | 10:24

Державна програма «єРобота» користується великою популярністю серед киян. Завдяки мікрогрантам столичний бізнес поповнюється багатьма новими цікавими проєктами.

Олеся Вальчук свою бізнес-ідею описує так: український бренд натуральної косметики з власним виробництвом у Києві та волинською душею. Започаткований кілька років тому у Луцьку, нині проєкт розрісся до компанії з потужною командою, налагодженими бізнес-процесами та понад 50 позиціями в асортименті. Колектив, з яким працює Олеся, створює натуральні й екологічно чисті косметичні засоби.

«Економічна освіта та досвід роботи у проджект-менеджменті допомагають створювати та розвивати ефективну команду, керувати виробничими процесами та відбирати чесних постачальників з якісною сировиною», - розповідає бізнес-леді.

Кошти мікрогранту Олеся Сергіївна має намір витратити передусім на закупівлю обладнання, з яким має намір розширити асортимент. У планах підприємиці також створення 3 нових робочих місць.

Загалом, з початку дії програми «єРобота» понад 260 фізичних та юридичних осіб зі столиці змогли розпочати або розширити свій бізнес.