02.03.2020 | 16:18

Сучасне ділове життя неможливо уявити без телефону. У наш час телефон – це не лише один із найефективніших засобів зв'язку, а й спосіб налагодження офіційних ділових контактів.

Саме для того, щоб успішніше встановлювати контакт зі співрозмовником та  працювати з різною аудиторією людей, для консультантів роботодавця Шевченківської районної філії Київського міського центру зайнятості  фахівець з профорієнтації провела тренінг «Телефонні комунікації».

Під час тренінгу фахівці ознайомились з основними правилами спілкування по телефону, структурували знання про правила поведінки під час конфліктних та нестандартних ситуацій, визначили особливості інтонації людини та яку роль вона відіграє у спілкуванні.

Під час інтерактивного заняття консультанти роботодавця поділились на буз-групи  для  відпрацювання навичок встановлення контакту з роботодавцем, вміло  використовуючи різну інтонацію голосу. Вони також ознайомились із навичками роботи із запереченнями, а також разом з фахівцем профорієнтації проаналізували конкретні робочі ситуації телефонної розмови з роботодавцем.

Учасники тренінгу отримали та закріпили навички ефективної ділової комунікації, структурували інформацію, отримали психологічне розвантаження та покращили  психологічний клімат в колективі. Вправи, виконані на тренінгу, допомогли фахівцям перезавантажитись та підвищити продуктивність праці.