Сучасне ділове життя неможливо уявити без телефону. У наш час телефон – це не лише один із найефективніших засобів зв'язку, а й спосіб налагодження офіційних ділових контактів.
Саме для того, щоб успішніше встановлювати контакт зі співрозмовником та працювати з різною аудиторією людей, для консультантів роботодавця Шевченківської районної філії Київського міського центру зайнятості фахівець з профорієнтації провела тренінг «Телефонні комунікації».
Під час тренінгу фахівці ознайомились з основними правилами спілкування по телефону, структурували знання про правила поведінки під час конфліктних та нестандартних ситуацій, визначили особливості інтонації людини та яку роль вона відіграє у спілкуванні.
Під час інтерактивного заняття консультанти роботодавця поділились на буз-групи для відпрацювання навичок встановлення контакту з роботодавцем, вміло використовуючи різну інтонацію голосу. Вони також ознайомились із навичками роботи із запереченнями, а також разом з фахівцем профорієнтації проаналізували конкретні робочі ситуації телефонної розмови з роботодавцем.
Учасники тренінгу отримали та закріпили навички ефективної ділової комунікації, структурували інформацію, отримали психологічне розвантаження та покращили психологічний клімат в колективі. Вправи, виконані на тренінгу, допомогли фахівцям перезавантажитись та підвищити продуктивність праці.