26.10.2017 | 16:23

Культура спілкування… Вона була важливою в усі часи існування людства. Кожна епоха виробляла свої норми, традиції, національну своєрідність культури комунікацій між людьми. Культура спілкування – це частка загальної моральної культури особистості і в сьогоднішній час вона набуває особливо великого значення.

Особливо важливою стає сила слова для людини, котра потребує підтримки, допомоги у складній життєвій ситуації.

Фахівці служби зайнятості покликані надавати спектр послуг людям, які шукають роботу, тому ефективне спілкування є запорукою успішного вирішення поставленої мети.

Київський міський центр зайнятості з метою підвищення ефективності та якості надання соціальних послуг громадянам регулярно проводить навчання новоприйнятих фахівців районних центрів зайнятості.

Згідно графіку, 25 жовтня 2017 року відбувся семінар-тренінг на тему: «Правила професійної етики та поведінки працівників державної служби зайнятості», «Етика ділового спілкування. Ефективні комунікації. Стандарти спілкування з клієнтами». Тренінг відбувся у вигляді професійного діалогу, в ході якого обговорювалися важливі питання щодо спілкування як з колегами, так і безробітними.