15.02.2018 | 16:55

Навчання для новоприйнятих працівників районних центрів зайнятості.

Людське життя не можливе без спілкування, адже воно є важливою частиною буття людини. Спілкування було завжди, в будь-якому історичному періоді життя людей. Завдяки спілкуванню ми дізнаємось про якусь інформацію або розповсюджуємо її тим чи іншим способом. Гідність і соціальна ціна тієї чи іншої професії у кінцевому рахунку визначаються тим, наскільки глибоко усвідомлюють люди, що займаються певним видом професійної діяльності, свою моральну відповідальність перед суспільством за соціальні наслідки цієї діяльності, наскільки бездоганно виконують вони свій професійний обов'язок і наскільки послідовно і чітко втілюються в цьому виді діяльності загальні вимоги моральності. Тому будь-яка професійна діяльність накладає на людину певні не тільки професійні, а й моральні зобов'язання.

     Служба зайнятості покликана надавати спектр послуг людям, які шукають роботу, тому саме ефективне спілкування є запорукою успішного вирішення поставленої мети.

    Фахівці відділу організації профорієнтації та профнавчання Київського міського центру зайнятості з метою підвищення ефективності та якості надання соціальних послуг громадянам розробили семінари-тренінги на тему: «Правила професійної етики та поведінки працівників державної служби зайнятості», «Етика ділового спілкування. Ефективні комунікації. Стандарти спілкування з клієнтами» та щомісяця проводять навчання новоприйнятих фахівців районних філій КМЦЗ.