12.02.2020 | 12:42

  Як же чудово, коли колектив, у якому ти працюєш – є злагодженою командою, яка складається з професійних, яскравих і самобутніх особистостей! Це підтверджує безліч креативних і цікавих заходів для різних верств населення, які надихають, приносять багато корисної та мотивуючої інформації.
  Від того, як кожний член колективу ставиться до оточення, до своєї роботи, залежить не тільки настрій колективу, а і його здатність виконувати певні завдання, працювати на результат. Тому фахівці з профорієнтації Київського міського центру зайнятості на постійній основі проводять наради, навчання, які не тільки урізноманітнюють їх роботу, а також проводять тренінги для колег з інших відділів з метою вдосконалення роботи служби зайнятості.
  На базі Інформаційно-консультаційного центру Київського міського центру зайнятості 11 лютого 2020 року було проведено тренінг для тренерів «Успішні телефонні комунікації». Учасники тренінгу демонстрували навички самопрезентації, роботи з запереченнями, ознайомилися з телефонним скринінгом, робили вправи на встановлення первинного контакту під час телефонного дзвінка, працювали з кейсами, аналізуючи конкретні робочі ситуації телефонної розмови з роботодавцем, пошукачем роботи,
  Обговорення різноманітних робочих ситуацій, участь в рольових іграх принесли усім учасникам не тільки нові знання та навички, а й приємне спілкування та радість від виконаної роботи.