20.03.2019 | 10:53

У результаті ускладнення ситуації в соціально-політичній, економічній, освітній та інших сферах суспільного життя, рівень насильства в суспільстві на сьогоднішній день збільшився в декілька разів. Підлітки є найбільш вразливою категорією суспільства. Оскільки саме в так званому перехідномувіці активно формуються власна система сприйняття світу, система цінностей та пріоритетів, діти переймають різнімоделі поведінки дорослих, і, на жаль, насильство стає однією з таких моделей. Однією з найпоширеніших проблем у дитячому середовищі сьогодні є булінг, який прийнято розглядати як небажану агресивну поведінку дітей шкільного віку, що призводить до цькування дитини іншою дитиною або группою дітей з метою приниження, залякування та демонстрації сили.

Саме з метою проитидії булінгу та з метою виховання в підлітків почуття власної гідності, розвитку навичок протидії соціальному тискові,  фахівці Солом’янської районної філії КМЦЗ  разом з постійними партнерами, а саме з Четвертим Київським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги  у середній загальноосвітній школі №69 м. Києва  провели інформаційний захід: «STOPБулінг» з учнями 5-го та 10-го класів.

Школярі в ігровій формі дізналися як протидіяти булінгу, чому не варто залишатись осторонь проблем, як допомогти тим, хто став жертвою булінгу та як уникнути конфліктних ситуацій в класі. Крім цього, учні дізналися й про міжнародні та національні законодавчі акти, які захищають дітей від цькування, міжнародний досвід боротьби з булінгом та протидії йому, кримінальну та адміністративну відповідальність.

Спеціаліст з профорієнтації проінформувала учнівпро основи вибору професії, зокрема про престиж робітничих професій, а також про їх актуальність на сучасному ринку праці, про переваги подальшого працевлаштування за ними. У ході розмови з школярами було наголошено, що при виборі майбутньої професії потрібно звертати увагу на поради вчителів, батьків, однак остаточне рішення слід приймати, виходячи із власних інтересів. Для самостійного і свідомого вибору професії необхідні знання, уявлення про те, яких особистісних рис, здібностей вимагає та чи інша професія, які шляхи вони забезпечують людині для професійної кар'єри, і чи є попит на таких спеціалістів на ринку праці. В цьому питанні допомагає формула вибору професії «ХОЧУ-МОЖУ-ТРЕБА», тобто ХОЧУ – інтереси та схильності до певної діяльності, МОЖУ – здібності людини (фізичні, розумові) та ТРЕБА – потреба ринку праці регіону в конкретній професії.

Велику увагу школярів  фахівець звернув на те, що Державна служба зайнятості на сьогодні  надає унікальну можливість оцінити свої сильні сторони за допомогою консультаційної мережі «МОЯ ПРОФЕСІЯ», яка включає тестування за такими методиками: «Професійна мотивація – глибинні професійні інтереси та цінності», «Психологічні властивості особистості – психологічні схильності, схильність до певних видів професійної діяльності» та «Структура інтелекту – рівень інтелекту і специфіка структури здібностей», що також може допомогти при виборі майбутнього фаху.