23.11.2022 | 10:09

Чи реально під час війни, не маючи фінансування, запустити, по суті, благодійний проект і вірити, що він згодом стане успішним? Максим Лемеха не лише впевнений у цьому – він підкріплює свою ідею щоденною працею.

Хліб – проєкт соціальний, вважає він. На цій продукції великих грошей не заробиш. Пан Максим зізнається: до того, як взятися за свій новий проєкт, ніколи в житті не займався хлібопекарством. І, можливо, й не зайнявся, якби не певні обставини.

Це було в перші дні великомасштабного вторгнення військ рф до України. Багато торговельних мереж через ворожі обстріли тоді згорнули діяльність, продуктів бракувало, і перш за все, хліба. За короткий час Максим Романович разом зі своїми друзями налагодили виробництво хлібобулочних виробів для потреб жителів мікрорайону і бійців тероборони.

Минав час, ситуація довкола столиці стабілізувалася, супермаркети і фірмові магазини повернулися до звичного режиму роботи. Потреба у ще одній хлібопекарні в Києві, здавалося б, відпала. Але місцеві жителі наполягли, щоб підприємець і надалі забезпечував їх свіжим духмяним хлібом, здобою, пиріжками. «А це вже, погодьтеся, інший рівень, для виходу на який потрібні були кошти і немалі», - каже Максим Лемеха.

У той же час стартувала урядова програма підтримки малого та середнього бізнесу «Власна справа»,підприємець був серед найперших її учасників. Бізнес-проєкт Максима Лемехи отримав схвалення Державного центру зайнятості. Його метою є задоволення потреб споживачів якісним хлібом і хлібобулочними виробами. Основна концепція: пекти хліб там, де його продавати, адже так він завжди свіжий і смачний.

Отримавши кошти мікрогранту, Максим Романович швидко почав їх освоювати. Запросив на роботу трьох працівників – усі вони мають досвід у випіканні хлібобулочних виробів і в роботі бариста-касира. Придбав необхідне обладнання. Нині він пропонує споживачам широкий асортимент -25 найменувань хліба і хлібобулочних виробів, долає труднощі, думає над розширенням своєї справи і новими проєктами. Половину прибутку Максим Лемеха витрачає на благодійність.