11.01.2020 | 13:19

З січня 2020 року в роботу Київського міського центру зайнятості впроваджується Інститут «Консультант роботодавця». Концепція Інституту була затверджена наказом Державного центру зайнятості. Суть сервісу – у побудові довірливих стосунків із роботодавцем, обізнаності з його кадровими потребами та специфікою економічної діяльності, надання послуг на високопрофесійному рівні із залученням сучасних засобів комунікації, підборі кадрів на основі вивчення специфіки економічної діяльності закладу чи установи.

Один з етапів впровадження Інституту передбачає навчання фахівців відділів взаємодії з роботодавцями елементам рекрутингу та застосуванню їх в роботі майбутніми консультантами роботодавців. Сьогодні в інформаційно-консультаційному центрі КМЦЗ відбулося перше з циклу занять – для заступників директорів районних філій зайнятості та фахівців відділів Київського міського центру зайнятості, які відповідають за впровадження сервісу. Присутні на тренінгу ознайомились з підбором персоналу підприємств на засадах рекрутингу, правилами спілкування з роботодавцями та ефективної презентації центру зайнятості.

Головне в підготовці консультантів роботодавців - не оволодіння певним набором методів і технологій, а зміна погляду кожного фахівця на взаємодію з роботодавцями. І зрештою – розуміння особистої відповідальності за реалізацію всіх етапів співпраці: від першої комунікації до остаточного вирішення питання. Введення Інституту "Консультант роботодавця" зробить службу зайнятості ще більш відкритою для клієнтів, насамперед, роботодавців.