12.05.2017 | 11:02

Перед фахівцями служби зайнятості стоїть дуже багато завдань, важливими серед яких є не тільки бажання допомогти, уміння кваліфіковано надавати допомогу відвідувачам, обирати найбільш прийнятні форми спілкування, а й роблячи спільну справу, успішно комунікувати з колегами різних відділів. Адже без правильного, продуманого, професійного спілкування не зможе спрацювати жоден відділ. Саме з метою вирішення вищезгаданих питань, вдосконалення вже набутих знань, навичок та конструктивного професійного обміну набутим досвідом, фахівці відділу організації профорієнтації Київського міського центру зайнятості розробили і провели в Печерському районному центрі зайнятості «Навчально-практичний семінар-тренінг для фахівців з питань зайнятості (особистих консультантів з працевлаштування, особистих консультантів із взаємодії з роботодавцем, фахівців з профорієнтації, фахівців з функціями організації професійного навчання)».

Фахівці КМЦЗ разом з колегами Печерського РЦЗ обговорили питання професійної етики, етапи проведення співбесіди (консультації, ділові зустрічі), особливості проведення співбесід особистим консультантом з працевлаштування, особистим консультантом із взаємодії з роботодавцем та особливості проведення консультації (співбесіди) фахівцем з профорієнтації та профнавчання.

В ході тренінгу учасники активно виконували кейсові завдання, розігрували рольові ігри, висловлювали свої думки, ділилися власним досвідом, проявляли професійний інтерес і зацікавленість у результатах спільної справи.