21.01.2022 | 09:39

Шановні роботодавці!

Якщо ви шукаєте кваліфікованих працівників, пропонуємо скористатися сучасними електронними сервісами із надання соціальних послуг роботодавцям та розмістити інформацію про вакансії на сайті Державного центру зайнятості.

«Електронний кабінет роботодавця» - інформаційно-комунікаційний сервіс, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу роботодавця для відвідування центру зайнятості.

Для реєстрації в електронному кабінеті вам необхідно:

  1. На головній сторінці сайту державної служби зайнятості www.dcz.gov.ua натиснути жовту кнопку «Персональний кабінет» та зареєструватись, користуючись наявною інструкцією.
  2. Після реєстрації, для авторизації на сайті, вам необхідно надати особистому консультанту центру зайнятості e-mail, логін та пароль, вказані під час реєстрації.
  3. Після авторизації ви отримаєте можливість подати звіт за формою №3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» в онлайн-режимі та здійснити добір працівників, переглянувши їх резюме. Після проходження модерації на сайті вакансії завантажуються до Єдиної інформаційно-аналітичної системи державної служби зайнятості, фахівці служби зайнятості працюють над їх укомплектуванням.

У вас також є можливість переглянути:

- актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості;

- звіти за формою 4-ПН, 1-ПА, які подавались до служби зайнятості;

- стан укомплектування заявлених вакансій;

- кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу;

- договори про організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання та ін.

Відкривайте нові можливості для свого бізнесу вже зараз разом з державною службою зайнятості!