29.10.2019 | 12:19

У Дніпровській районній філії КМЦЗ провели тренінг «Емоційний інтелект» для співробітників філії.

Постійне спілкування з різними категоріями населення в процесі виконання посадових обов’язків зачіпає емоційну сферу кожного з учасників цих відносин. Тому важливим стає вміння збалансувати свій емоційний стан, знайти рівновагу, залишатися спокійним й оптимістично та адекватно оцінювати складну ситуацію.

Розуміння та усвідомлення власних емоцій та почуттів, а також емоцій та почуттів інших людей входить до поняття емоційного інтелекту. Високий емоційний інтелект допомагає збалансувати емоції і розум, відчути внутрішню свободу та відповідальність за себе, усвідомити власні потреби і мотиви поведінки, а також скоригувати стосунки з іншими людьми, бути емфатичним, ввічливим та доброзичливим.

На семінарі учасники  ознайомились із шкалою емоційної грамотності, дізналися про різні ступені усвідомлення почуттів. Вони оволоділи навичками розрізняти позитивні і негативні почуття, а також навичками того, як змінити свій емоційний стан з негативного на позитивний в процесі спілкування з людьми.